Wednesday 24 July 2013

西貢勝記海鮮酒家 - 名不虛傳,米芝連級海鮮酒家 (上)

話說,我的同事雖然大家已經日日都見。但是我們每月都總會安排一晚,一班同事到不同的酒樓館子,品嚐不同的美食。而今次是大家已經熱烈地討論了一段時間的海鮮餐。

其實要嚐海鮮餐,已經是年初的提議。但由於時間和地點未有共識,而一再推遲。今次正好大伙兒出了獎金,為了好好回報自己過去的辛勤努力 (老實說,也不是太辛苦)。同事們都很積極安排這次活動。

香港出名食海鮮的地方,不外乎,屯門三聖、油塘的鯉魚門、南丫島和今次的目的地 - 西貢。
由於要好好慰勞一下自己,同事就選擇了西貢勝記海鮮酒家,因為剛在2013年成為米芝連級的酒家,同事話一定要去試一試。



當日放工,就急急腳走人,乘轉車由中環出發,大約都要50分鐘的車程 (由馬鞍山入經西沙公路)。在正門落車,酒家位於避風塘那邊,如果由西貢大街行入去,就要大約5至10分鐘。

由於我地係星期五用餐的關係,所以我地早就晌一星期前已訂好位。報上姓名,酒家職員立即安排的座位。當晚一行六人,被安排入座一張可坐十人的枱,所以都坐得幾舒服,好適合我呢類大肥佬。(重點:想幫襯最好訂定枱,另外樓上廂房設最低消費,訂枱時記得問清楚)

西貢勝記
西貢勝記

單邊設計,廂房可飽覽避風塘景色

食海鮮,自己去揀下材料就最開心既,見到啲新鮮海產,真係心大心細,咩都想試下呀。佢地都有自己既魚缸,所有大路既野都有呀。

花多眼亂

新鮮鮑魚,點整好呢?

大大隻紅蟹,愛好者真係唔捨得走呀
哈、哈、蝦
經過左一陣心大心細既討論之後,最後就選左瀨尿蝦,貴妃蚌、龍蝦、蟶子皇、一條海斑、同埋桶蠔,成為左我地果晚既美味菜餚。而點樣煮呢,我地呢啲行外人就係叫人地推介下啦,跟住就乖乖地等食。

對於一班為食既人黎講,等食係好辛苦呀。所以呢, 我地多口問下,仲有冇咩好野推介啦。(要食好野,厚面皮真係必須呀。) 伙計就話一定要試下佢地既炸手打墨魚餅,同是晚既梭羅魚湯喎。

傾左一陣計,梭羅魚湯上場喇 (可惜冇影相)。初時,第一時以為係西式忌廉湯咁,試左一小啖,嘩,唔腥就好鮮添。跟住就大大啖飲,真係好正,下次有機會試下自己煲先。

飲完湯,小食跟住上場。炸手打墨魚餅出場喇,負責上菜位姐姐仲好有心咁,提我地小心熱,唔好 " 辣 " 親個咀。

其實叫墨魚波可能仲開心啲
墨魚餅成個乒乓波咁,熱辣辣,整個係金黃色,唔係炸定等人要。墨魚膠味道調得剛剛好,本留墨魚既鮮味,但又唔會太實,太油膩。呢個冇推介錯。

跟住海鮮陸續登場,首先就係瀨尿蝦喇。由於我地人唔多,加上一隻瀨尿蝦都幾大隻 (有我前臂咁長) ,所以我地就要左三隻,為左惹味啲,我地就揀左黎做椒鹽瀨尿蝦。

後悔當初唔要幾隻,一人一隻都過份呀
椒鹽真係好惹味,伙計端出餸菜時。香味四溢,蝦身炸得金黃色,未食都已經猛吞口水。唔似一般既做法,椒鹽薄薄咁包住隻蝦,再炸。雖然經過油炸,但係蝦唔好乾身,廚師工夫可見一班。

係唔係好好味呢,好喇,寫住咁多先,下回待續 ... ...

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews